اخلاقی, احمد, عسکری, احمد, نعامی, عبدالله, روستا, علیرضا. (1401). ارائه مدل انتخاب و توسعه برند با تاکید بر نقش استراتژی ها. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9(1), 75-91. doi: 10.34785/J018.2022.411
احمد اخلاقی; احمد عسکری; عبدالله نعامی; علیرضا روستا. "ارائه مدل انتخاب و توسعه برند با تاکید بر نقش استراتژی ها". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9, 1, 1401, 75-91. doi: 10.34785/J018.2022.411
اخلاقی, احمد, عسکری, احمد, نعامی, عبدالله, روستا, علیرضا. (1401). 'ارائه مدل انتخاب و توسعه برند با تاکید بر نقش استراتژی ها', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9(1), pp. 75-91. doi: 10.34785/J018.2022.411
اخلاقی, احمد, عسکری, احمد, نعامی, عبدالله, روستا, علیرضا. ارائه مدل انتخاب و توسعه برند با تاکید بر نقش استراتژی ها. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1401; 9(1): 75-91. doi: 10.34785/J018.2022.411


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.