سعیدی, پرویز, شاه بابایی, علی, اخوان فر, امیر, فتاحی, مجید. (1401). ارائه الگوی بازاریابی ازطریق افرادتاثیرگذار(بازاریابی تاثیرگذار)درخریدومصرف محصولات داخلی بارویکردنظریه داده بنیاد. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9(1), 113-133. doi: 10.34785/J018.2022.425
پرویز سعیدی; علی شاه بابایی; امیر اخوان فر; مجید فتاحی. "ارائه الگوی بازاریابی ازطریق افرادتاثیرگذار(بازاریابی تاثیرگذار)درخریدومصرف محصولات داخلی بارویکردنظریه داده بنیاد". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9, 1, 1401, 113-133. doi: 10.34785/J018.2022.425
سعیدی, پرویز, شاه بابایی, علی, اخوان فر, امیر, فتاحی, مجید. (1401). 'ارائه الگوی بازاریابی ازطریق افرادتاثیرگذار(بازاریابی تاثیرگذار)درخریدومصرف محصولات داخلی بارویکردنظریه داده بنیاد', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9(1), pp. 113-133. doi: 10.34785/J018.2022.425
سعیدی, پرویز, شاه بابایی, علی, اخوان فر, امیر, فتاحی, مجید. ارائه الگوی بازاریابی ازطریق افرادتاثیرگذار(بازاریابی تاثیرگذار)درخریدومصرف محصولات داخلی بارویکردنظریه داده بنیاد. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1401; 9(1): 113-133. doi: 10.34785/J018.2022.425


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.