محمدحسنی, نسرین. (1400). یادگیری با عامل‌های هوشمند آموزشی: آیا می‌توان با ردیابی حرکات چشم عملکرد توجه را بهبود بخشید؟. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9(3), 145-125.
نسرین محمدحسنی. "یادگیری با عامل‌های هوشمند آموزشی: آیا می‌توان با ردیابی حرکات چشم عملکرد توجه را بهبود بخشید؟". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9, 3, 1400, 145-125.
محمدحسنی, نسرین. (1400). 'یادگیری با عامل‌های هوشمند آموزشی: آیا می‌توان با ردیابی حرکات چشم عملکرد توجه را بهبود بخشید؟', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9(3), pp. 145-125.
محمدحسنی, نسرین. یادگیری با عامل‌های هوشمند آموزشی: آیا می‌توان با ردیابی حرکات چشم عملکرد توجه را بهبود بخشید؟. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 9(3): 145-125.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.