1.

طراحی الگویی برای یادگیری غیررسمی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی (سنتز پژوهی)

صفحه 22-1
صادق حامدی نسب؛ محسن آیتی؛ محمدعلی رستمی نژاد

2.

ساخت و هنجاریابی مقیاس حکمت ادراک شده تربیت مدرس برای تدریس میان رشته ای

صفحه 47-23
فرهاد شفیع پور مطلق؛ عباس قلتاش

3.

تجربیات زیسته معلمان استثنایی از چالش‌های تدریس مجازی در فضای جدید برنامه درسی

صفحه 76-48
حمیده پاک‌مهر؛ صدیقه کاظمی

4.

نقش واسطه‌ای فرهنگ مدرسه بر رابطه مؤلفه‌های مدرسه اثربخش با کیفیت درس‌پژوهی در بین معلمان دوره ابتدایی

صفحه 102-77
مهدیه روحی؛ داود طهماسب زاده شیخلار؛ امین پروری

5.

تدوین الگوی زبان‌آموزی به شیوه‌ی کل‌خوانی و مبتنی بر رویکرد شناختی به همراه بازی برای کودکان پیش‌دبستانی

صفحه 124-103
آمنه عالی؛ پریا سادات معراجی سعید؛ مهدی دستجردی کاظمی

6.

یادگیری با عامل‌های هوشمند آموزشی: آیا می‌توان با ردیابی حرکات چشم عملکرد توجه را بهبود بخشید؟

صفحه 145-125
نسرین محمدحسنی

7.

بررسی عوامل تأثیرگذار بر پرورش کارآفرینان در دانشگاه (مورد مطالعه: پژوهش‌های انجام‌گرفته در ایران)

صفحه 172-146
فاطمه طباطبایی؛ عباس عباس پور؛ حمید رحیمیان؛ سعید غیاثی ندوشن؛ فرنوش اعلامی

8.

ایجاد خلاقیت در خلق قطعه‌ی ادبی با استفاده از رویکردهای نوین آموزشی

صفحه 199-173
فاطمه جعفری کمانگر؛ زهره احمدی پور اناری

9.

بررسی روایی و پایایی سیاهه فراشناخت تدریس معلمان

صفحه 226-200
سید عدنان حسینی

10.

اصول و روش‏های آموزش توحید بر مبنای آموزه‏های قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام

صفحه 249-227
عبدالمحمد شیروانی شیری؛ مهدی نصرتیان اهور؛ محمد‏هادی قندهاری؛ علی شیروانی شیری

11.

طراحی الگوی شایستگی‌های حرفه‌ای راهبران تربیتی در نظام آموزش ابتدایی

صفحه 281-250
فاطمه نارنجی ثانی؛ علی سیفی؛ سید مهدی خزاعی فر؛ فاطمه تیزهوش

12.

پایه دانش آموزشی معلمان زبان دوم: تفاوت های آنها بر اساس اشتیاق سازگار در مقابل جبری

صفحه 311-282
پریسا اشکانی؛ محمد باقر شعبانی؛ محمد نبی کریمی؛ رجب اسفندیاری


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.