Torkzadeh, Jafar, Vafaei, Maryam, Marzughi, Rahmatolah, Mohammadi, Mahdi, Salimi, Ghasem. (1400). Sustainable School in the Islamic Republic of Iran: A Multiple methods Qualitative Approach. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9(4), 132-108.
Jafar Torkzadeh; Maryam Vafaei; Rahmatolah Marzughi; Mahdi Mohammadi; Ghasem Salimi. "Sustainable School in the Islamic Republic of Iran: A Multiple methods Qualitative Approach". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9, 4, 1400, 132-108.
Torkzadeh, Jafar, Vafaei, Maryam, Marzughi, Rahmatolah, Mohammadi, Mahdi, Salimi, Ghasem. (1400). 'Sustainable School in the Islamic Republic of Iran: A Multiple methods Qualitative Approach', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9(4), pp. 132-108.
Torkzadeh, Jafar, Vafaei, Maryam, Marzughi, Rahmatolah, Mohammadi, Mahdi, Salimi, Ghasem. Sustainable School in the Islamic Republic of Iran: A Multiple methods Qualitative Approach. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 9(4): 132-108.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.