طباطبایی مزدآبادی, سید محسن, فائض, علی. (1400). آموزش ابزارهای بازاریابی بر بستر فضای مجازی و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان: مطالعه موردی بانک شهر. , 9(4), 299-273.
سید محسن طباطبایی مزدآبادی; علی فائض. "آموزش ابزارهای بازاریابی بر بستر فضای مجازی و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان: مطالعه موردی بانک شهر". , 9, 4, 1400, 299-273.
طباطبایی مزدآبادی, سید محسن, فائض, علی. (1400). 'آموزش ابزارهای بازاریابی بر بستر فضای مجازی و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان: مطالعه موردی بانک شهر', , 9(4), pp. 299-273.
طباطبایی مزدآبادی, سید محسن, فائض, علی. آموزش ابزارهای بازاریابی بر بستر فضای مجازی و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان: مطالعه موردی بانک شهر. , 1400; 9(4): 299-273.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب