فائض, علی, طباطبایی مزدآبادی, سید محسن. (1400). آموزش ابزارهای بازاریابی بر بستر فضای مجازی و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان: مطالعه موردی بانک شهر. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9(4), 299-273.
علی فائض; سید محسن طباطبایی مزدآبادی. "آموزش ابزارهای بازاریابی بر بستر فضای مجازی و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان: مطالعه موردی بانک شهر". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9, 4, 1400, 299-273.
فائض, علی, طباطبایی مزدآبادی, سید محسن. (1400). 'آموزش ابزارهای بازاریابی بر بستر فضای مجازی و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان: مطالعه موردی بانک شهر', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 9(4), pp. 299-273.
فائض, علی, طباطبایی مزدآبادی, سید محسن. آموزش ابزارهای بازاریابی بر بستر فضای مجازی و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان: مطالعه موردی بانک شهر. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1400; 9(4): 299-273.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.