1.

بازنمایی تجارب زیسته معلمان از کارکردها، نحوه اجرا و چالش‌های تربیت هنری در مدارس ابتدایی

صفحه 29-1
محمد امینی؛ مجیده لقب دوست

2.

بررسی تلفیق پذیری ربات‌های اجتماعی دورحضور و داستان‌پردازی طرفداران در زبان‌آموزی با اهداف پزشکی

صفحه 58-30
سعید خزایی؛ علی درخشان

3.

فهم تجارب مادران دانش‌آ‌موزان دوره ابتدایی از پدیده "مدرسه در خانه" در طول همه‌گیری کووید-19

صفحه 91-59
رحمت اله خسروی

4.

تعاملات معلم و دانش‌آموزان در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد): رویکرد کیفی

صفحه 116-92
صابر شفیعی؛ محمد اکبری بورنگ؛ هادی پورشافعی؛ محمدعلی رستمی نژاد

5.

شناسایی مولفه های تدریس در دانشگاه های برند (مطالعه موردی دانشگاه صنعتی شریف)

صفحه 152-117
علی کشاورز زاده؛ خلیل غلامی؛ نعمت اله عزیزی

6.

واکاوی تجارب معلمان کلاس اول ابتدایی از نتایج بازی‌های آموزشی در همه‌گیری کرونا

صفحه 177-153
فهیمه کشاورزی؛ رضا ناصری جهرمی؛ سولماز خادمی؛ مرضیه عبدالوهاب؛ زهرا حسام پور

7.

اثربخشی تدریس با استفاده از راهبرد‌های مطالعه به روش آموزش الکترونیک بر اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 199-178
حسام پورشالچی؛ سعید شریفی رهنمو؛ آیت اله فتحی

8.

الگوی علی جهت گیری های هدف تحصیلی دانش آموزان درخوش بینی تحصیلی ؛ نقش واسطه ای خودتنظیمی

صفحه 223-200
ابوالفضل فرید؛ رامین حبیبی کلیبر؛ کیهان عبدی

9.

چالش‌های پیش‌پای دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلمان مصلح اجتماع از منظر دانشجومعلمان

صفحه 253-224
مراد یاری دهنوی؛ سارا اسدپور

10.

بررسی تاثیر آموزش فیزیک با رویکرد مدل سازی بر بهبود یادگیری و رفع کج فهمی های دانش آموزان

صفحه 272-254
ابوالفضل عزیزی؛ فاطمه احمدی؛ جاوید ضمیرانوری؛ رضا رشیدی

11.

آموزش ابزارهای بازاریابی بر بستر فضای مجازی و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان: مطالعه موردی بانک شهر

صفحه 299-273
سید محسن طباطبایی مزدآبادی؛ علی فائض

12.

کنشگری والدین و معلمان از چالش‌ها و نوآوری‌های آموزش در دوران پاندمی کووید 19 : پژوهشی کیفی مبتنی بر رهیافت پدیدارشناختی

صفحه 325-300
مرضیه شهریاری؛ زهرا شیرازی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب