اسفیدانی, محمد رحیم, حسنقلی پور یاسوری, طهمورث, برمر, نیما. (1401). بررسی تأثیر انواع طنز بر ویروسی شدن پیام‌های تبلیغاتی: سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی. , 9(3), 1-18. doi: 10.34785/J018.2022.002
محمد رحیم اسفیدانی; طهمورث حسنقلی پور یاسوری; نیما برمر. "بررسی تأثیر انواع طنز بر ویروسی شدن پیام‌های تبلیغاتی: سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی". , 9, 3, 1401, 1-18. doi: 10.34785/J018.2022.002
اسفیدانی, محمد رحیم, حسنقلی پور یاسوری, طهمورث, برمر, نیما. (1401). 'بررسی تأثیر انواع طنز بر ویروسی شدن پیام‌های تبلیغاتی: سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی', , 9(3), pp. 1-18. doi: 10.34785/J018.2022.002
اسفیدانی, محمد رحیم, حسنقلی پور یاسوری, طهمورث, برمر, نیما. بررسی تأثیر انواع طنز بر ویروسی شدن پیام‌های تبلیغاتی: سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی. , 1401; 9(3): 1-18. doi: 10.34785/J018.2022.002


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب