1.

.


2.

بررسی تأثیر انواع طنز بر ویروسی شدن پیام‌های تبلیغاتی: سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی

صفحه 1-18
محمد رحیم اسفیدانی؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ نیما برمر

3.

تحلیلی بر تاثیر پذیری رفتار خریداران سازمانی از مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتها (مطالعه موردی سازمان های دولتی استان کردستان)

صفحه 19-33
فریدون احمدی؛ ناصر توره

4.

بررسی تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا بر رفتار مصرف‌کننده در اقلیم کردستان عراق

صفحه 34-55
بختیار جواهری؛ یونس علی احمد؛ ئاشتی عبدالله محمود؛ سمیرا محمدی

5.

اثر پیام‌های انیمیشنی و شخصیت‌های واقعی در تبلیغات بر نگرش، جذب و قصد خرید مصرف‌کنند‌گان کالاهای ورزشی

صفحه 56-87
علی عسگر؛ سیروس احمدی؛ آزاده سید عالی نژاد

6.

رابطه بازی وارسازی، درگیری با برند و ارزش برند از منظر مشتریان

صفحه 88-112
کبری بخشی زاده برج؛ بهاره هشیار مقدم؛ رقیه صالحیان فرد

7.

شناسایی شاخص های زبانشناسی برند و تاثیر آن بر اجزاء روانشناسی مصرف کننده (مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی)

صفحه 113-146
مینا قاسمی نژاد؛ شهناز نایب زاده؛ سید حسن حاتمی نسب

8.

تأثیر تناسب بین تمرکز تنظیمی و نوع تبلیغات بر زمان انتظار ادراکی مصرف‌کننده: یک مطالعه آزمایشگاهی

صفحه 147-176
روزا هندیجانی؛ منیر رضایی

9.

تاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط برند آنلاین: نقش تعدیل گری تجربه برند آنلاین

صفحه 177-198
امین محمدی؛ حسین وظیفه دوست؛ کریم حمدی؛ فرهاد حسین زاده لطفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب