هندیجانی, روزا, رضایی, منیر. (1401). تأثیر تناسب بین تمرکز تنظیمی و نوع تبلیغات بر زمان انتظار ادراکی مصرف‌کننده: یک مطالعه آزمایشگاهی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, (), 4-4.
روزا هندیجانی; منیر رضایی. "تأثیر تناسب بین تمرکز تنظیمی و نوع تبلیغات بر زمان انتظار ادراکی مصرف‌کننده: یک مطالعه آزمایشگاهی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, , , 1401, 4-4.
هندیجانی, روزا, رضایی, منیر. (1401). 'تأثیر تناسب بین تمرکز تنظیمی و نوع تبلیغات بر زمان انتظار ادراکی مصرف‌کننده: یک مطالعه آزمایشگاهی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, (), pp. 4-4.
هندیجانی, روزا, رضایی, منیر. تأثیر تناسب بین تمرکز تنظیمی و نوع تبلیغات بر زمان انتظار ادراکی مصرف‌کننده: یک مطالعه آزمایشگاهی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1401; (): 4-4.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.