هندیجانی, روزا, رضایی, منیر. (1401). تأثیر تناسب بین تمرکز تنظیمی و نوع تبلیغات بر زمان انتظار ادراکی مصرف‌کننده: یک مطالعه آزمایشگاهی. , 9(3), 147-176. doi: 10.34785/J018.2022.003
روزا هندیجانی; منیر رضایی. "تأثیر تناسب بین تمرکز تنظیمی و نوع تبلیغات بر زمان انتظار ادراکی مصرف‌کننده: یک مطالعه آزمایشگاهی". , 9, 3, 1401, 147-176. doi: 10.34785/J018.2022.003
هندیجانی, روزا, رضایی, منیر. (1401). 'تأثیر تناسب بین تمرکز تنظیمی و نوع تبلیغات بر زمان انتظار ادراکی مصرف‌کننده: یک مطالعه آزمایشگاهی', , 9(3), pp. 147-176. doi: 10.34785/J018.2022.003
هندیجانی, روزا, رضایی, منیر. تأثیر تناسب بین تمرکز تنظیمی و نوع تبلیغات بر زمان انتظار ادراکی مصرف‌کننده: یک مطالعه آزمایشگاهی. , 1401; 9(3): 147-176. doi: 10.34785/J018.2022.003


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب