عسگر, علی, احمدی, سیروس, سید عالی نژاد, آزاده. (1401). اثر پیام‌های انیمیشنی و شخصیت‌های واقعی در تبلیغات بر نگرش، جذب و قصد خرید مصرف‌کنند‌گان کالاهای ورزشی. , 9(3), 56-87. doi: 10.34785/J018.2022.006
علی عسگر; سیروس احمدی; آزاده سید عالی نژاد. "اثر پیام‌های انیمیشنی و شخصیت‌های واقعی در تبلیغات بر نگرش، جذب و قصد خرید مصرف‌کنند‌گان کالاهای ورزشی". , 9, 3, 1401, 56-87. doi: 10.34785/J018.2022.006
عسگر, علی, احمدی, سیروس, سید عالی نژاد, آزاده. (1401). 'اثر پیام‌های انیمیشنی و شخصیت‌های واقعی در تبلیغات بر نگرش، جذب و قصد خرید مصرف‌کنند‌گان کالاهای ورزشی', , 9(3), pp. 56-87. doi: 10.34785/J018.2022.006
عسگر, علی, احمدی, سیروس, سید عالی نژاد, آزاده. اثر پیام‌های انیمیشنی و شخصیت‌های واقعی در تبلیغات بر نگرش، جذب و قصد خرید مصرف‌کنند‌گان کالاهای ورزشی. , 1401; 9(3): 56-87. doi: 10.34785/J018.2022.006


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب