عسگر, علی, احمدی, سیروس, سید عالی نژاد, آزاده. (1401). اثر پیام‌های انیمیشنی و شخصیت‌های واقعی در تبلیغات بر نگرش، جذب و قصد خرید مصرف‌کنند‌گان کالاهای ورزشی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, (), -.
علی عسگر; سیروس احمدی; آزاده سید عالی نژاد. "اثر پیام‌های انیمیشنی و شخصیت‌های واقعی در تبلیغات بر نگرش، جذب و قصد خرید مصرف‌کنند‌گان کالاهای ورزشی". دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, , , 1401, -.
عسگر, علی, احمدی, سیروس, سید عالی نژاد, آزاده. (1401). 'اثر پیام‌های انیمیشنی و شخصیت‌های واقعی در تبلیغات بر نگرش، جذب و قصد خرید مصرف‌کنند‌گان کالاهای ورزشی', دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, (), pp. -.
عسگر, علی, احمدی, سیروس, سید عالی نژاد, آزاده. اثر پیام‌های انیمیشنی و شخصیت‌های واقعی در تبلیغات بر نگرش، جذب و قصد خرید مصرف‌کنند‌گان کالاهای ورزشی. دو فصلنامه پژوهش های زبانشناسی: نظریه و کاربرد, 1401; (): -.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.