کیانی, محمد سعید, نظری, لیلا, شهبازپور, لیلا. (1401). تأثیر عوامل زیبایی‌شناختی و کیفیت خدمات بر ارزش ادراک شده وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی استخرهای استان کرمانشاه). , 3(2), 88-61. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.010
محمد سعید کیانی; لیلا نظری; لیلا شهبازپور. "تأثیر عوامل زیبایی‌شناختی و کیفیت خدمات بر ارزش ادراک شده وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی استخرهای استان کرمانشاه)". , 3, 2, 1401, 88-61. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.010
کیانی, محمد سعید, نظری, لیلا, شهبازپور, لیلا. (1401). 'تأثیر عوامل زیبایی‌شناختی و کیفیت خدمات بر ارزش ادراک شده وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی استخرهای استان کرمانشاه)', , 3(2), pp. 88-61. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.010
کیانی, محمد سعید, نظری, لیلا, شهبازپور, لیلا. تأثیر عوامل زیبایی‌شناختی و کیفیت خدمات بر ارزش ادراک شده وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی استخرهای استان کرمانشاه). , 1401; 3(2): 88-61. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.010


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب