1.

تاثیرات اقتصادی و ورزشی توسعه دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران

صفحه 29-1
صادق فتاحی میلاسی؛ حبیب هنری؛ سارا کشکر

2.

بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان باشگاه‌های آمادگی جسمانی با نقش میانجی تصویر و شهرت

صفحه 60-30
حمیدرضا گوهر رستمی؛ کبری پور یوسفی؛ نوشین بنار؛ سمانه نظری

3.

تأثیر عوامل زیبایی‌شناختی و کیفیت خدمات بر ارزش ادراک شده وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی استخرهای استان کرمانشاه)

صفحه 88-61
محمد سعید کیانی؛ لیلا نظری؛ لیلا شهبازپور

4.

رابطه اوقات‌فراغت جدی و رضایت از فراغت با میانجی‌گری مشارکت تفریحی در ورزشکاران آماتور والیبال

صفحه 120-89
مرجان صفاری؛ فریبا فیاضی؛ رسول نوروزی سید حسینی

5.

نقش ویژگی‌های استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی)

صفحه 150-121
شایان پولادی؛ حسین عبدالملکی؛ مهدی کهندل

6.

تاثیر وفاداری به تیم ملی بر میزان ریسک پذیری گردشگران ایرانی نسبت به میزبان جام ملتهای آسیا (2019 امارات)

صفحه 177-151
فرهاد فتحی؛ فریبا عسکریان؛ مایک راینر

7.

تاثیر همزاد پنداری و قابل اطمینان بودن بر دلبستگی و وفاداری مشتریان به برند های ورزشی

صفحه 205-178
میثم زعفری؛ محمد علی نسیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب