رحیم نیا, فریبرز, قناعت, نگار, کفاشپور, اذر. (1401). تاثیر نقش میانجی‌گری تصویر احساسی و عملکردی برند بر روابط بین محتوای تبلیغات و پیشبرد فروش رسانه‌های اجتماعی و قصد رفتاری مصرف‌کنندگان. , 9(4), 173-191. doi: 10.34785/J018.2022.014
فریبرز رحیم نیا; نگار قناعت; اذر کفاشپور. "تاثیر نقش میانجی‌گری تصویر احساسی و عملکردی برند بر روابط بین محتوای تبلیغات و پیشبرد فروش رسانه‌های اجتماعی و قصد رفتاری مصرف‌کنندگان". , 9, 4, 1401, 173-191. doi: 10.34785/J018.2022.014
رحیم نیا, فریبرز, قناعت, نگار, کفاشپور, اذر. (1401). 'تاثیر نقش میانجی‌گری تصویر احساسی و عملکردی برند بر روابط بین محتوای تبلیغات و پیشبرد فروش رسانه‌های اجتماعی و قصد رفتاری مصرف‌کنندگان', , 9(4), pp. 173-191. doi: 10.34785/J018.2022.014
رحیم نیا, فریبرز, قناعت, نگار, کفاشپور, اذر. تاثیر نقش میانجی‌گری تصویر احساسی و عملکردی برند بر روابط بین محتوای تبلیغات و پیشبرد فروش رسانه‌های اجتماعی و قصد رفتاری مصرف‌کنندگان. , 1401; 9(4): 173-191. doi: 10.34785/J018.2022.014


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب