1.

.


2.

چالش پیاده سازی برنامه های سلامت همراه در بحران کرونا: شناسایی عوامل موثر بر کیفیت تجربه در برنامه های کاربردی سلامت همراه

صفحه 1-22
مونا جامی پور؛ آتنا صبری رزم

3.

مدل‌یابی تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون؛ در راستای مدیریت مشتری در صنعت خودرو

صفحه 23-43
زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ محمود محمدیان؛ مهدی کیایی

4.

بررسی نقش میانجی ارزش عملکردی و هیجانی در ارتباط با تجربة مصرف و قصد خرید مجدد مصرف کنندگان (مورد مطالعه: فروشگاه های ورزشی شهر یاسوج)

صفحه 44-68
بهزاد ایزدی؛ عبدالله روزفراخ؛ عابد محمودیان

5.

تحلیل الگوی حرکتی و رفتار مشتریان در فروشگاه با تاکید بر عامل جنسیت

صفحه 69-89
مهری شهریاری؛ داود فیض؛ عظیم زارعی؛ احسان کاشی

6.

تأثیر نقش خانواده و ارتباط همسالان در مورد مصرف بر خرید وسواسی

صفحه 90-109
علیرضا رجبی پور میبدی؛ زهره فرزین فر

7.

تاثیر بازارایابی چند حسی بر اثر بخشی تبلیغات با میانجی گری نگرش مصرف کننده به تبلیغ (مورد مطالعه: صنعت خرده فروشی آنلاین)

صفحه 110-136
عادل قائدی؛ نادر سیدامیری؛ پانته آ فرودی

8.

ارزشگذاری شبکه اجتماعی اینستاگرام با رویکرد ارزشگذاری‌ مشروط (مطالعه موردی کاربران در شهر تهران)

صفحه 137-155
یگانه موسوی جهرمی؛ محسن مهرآرا؛ فرهاد خداداد کاشی؛ پگاه شیرمحمدی

9.

بررسی تأثیر بهره‌گیری از ابزارهای فضای مجازی بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک شهر استان سمنان)

صفحه 156-172
علی فائض؛ سید محسن طباطبایی مزدآبادی

10.

تاثیر نقش میانجی‌گری تصویر احساسی و عملکردی برند بر روابط بین محتوای تبلیغات و پیشبرد فروش رسانه‌های اجتماعی و قصد رفتاری مصرف‌کنندگان

صفحه 173-191
فریبرز رحیم نیا؛ نگار قناعت؛ اذر کفاشپور

11.

بخش بندی مشتریان هدف بر اساس عوامل موثر بر مشارکت مشتری

صفحه 192-216
مجید عراقی؛ ناصر فقهی فرهمند؛ رضا رستم زاده؛ صمد عالی؛ حسین قره بیگلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب