دهدشتی شاهرخ, زهره, ناصحی فر, وحید, محمدیان, محمود, کیایی, مهدی. (1401). مدل‌یابی تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون؛ در راستای مدیریت مشتری در صنعت خودرو. , 9(4), 23-43. doi: 10.34785/J018.2022.019
زهره دهدشتی شاهرخ; وحید ناصحی فر; محمود محمدیان; مهدی کیایی. "مدل‌یابی تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون؛ در راستای مدیریت مشتری در صنعت خودرو". , 9, 4, 1401, 23-43. doi: 10.34785/J018.2022.019
دهدشتی شاهرخ, زهره, ناصحی فر, وحید, محمدیان, محمود, کیایی, مهدی. (1401). 'مدل‌یابی تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون؛ در راستای مدیریت مشتری در صنعت خودرو', , 9(4), pp. 23-43. doi: 10.34785/J018.2022.019
دهدشتی شاهرخ, زهره, ناصحی فر, وحید, محمدیان, محمود, کیایی, مهدی. مدل‌یابی تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون؛ در راستای مدیریت مشتری در صنعت خودرو. , 1401; 9(4): 23-43. doi: 10.34785/J018.2022.019


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب