قائدی, عادل, سیدامیری, نادر, فرودی, پانته آ. (1401). تاثیر بازارایابی چند حسی بر اثر بخشی تبلیغات با میانجی گری نگرش مصرف کننده به تبلیغ (مورد مطالعه: صنعت خرده فروشی آنلاین). , 9(4), 110-136. doi: 10.34785/J018.2022.011
عادل قائدی; نادر سیدامیری; پانته آ فرودی. "تاثیر بازارایابی چند حسی بر اثر بخشی تبلیغات با میانجی گری نگرش مصرف کننده به تبلیغ (مورد مطالعه: صنعت خرده فروشی آنلاین)". , 9, 4, 1401, 110-136. doi: 10.34785/J018.2022.011
قائدی, عادل, سیدامیری, نادر, فرودی, پانته آ. (1401). 'تاثیر بازارایابی چند حسی بر اثر بخشی تبلیغات با میانجی گری نگرش مصرف کننده به تبلیغ (مورد مطالعه: صنعت خرده فروشی آنلاین)', , 9(4), pp. 110-136. doi: 10.34785/J018.2022.011
قائدی, عادل, سیدامیری, نادر, فرودی, پانته آ. تاثیر بازارایابی چند حسی بر اثر بخشی تبلیغات با میانجی گری نگرش مصرف کننده به تبلیغ (مورد مطالعه: صنعت خرده فروشی آنلاین). , 1401; 9(4): 110-136. doi: 10.34785/J018.2022.011


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب