فائض, علی, طباطبایی مزدآبادی, سید محسن. (1401). بررسی تأثیر بهره‌گیری از ابزارهای فضای مجازی بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک شهر استان سمنان). , 9(4), 156-172. doi: 10.34785/J018.2022.018
علی فائض; سید محسن طباطبایی مزدآبادی. "بررسی تأثیر بهره‌گیری از ابزارهای فضای مجازی بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک شهر استان سمنان)". , 9, 4, 1401, 156-172. doi: 10.34785/J018.2022.018
فائض, علی, طباطبایی مزدآبادی, سید محسن. (1401). 'بررسی تأثیر بهره‌گیری از ابزارهای فضای مجازی بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک شهر استان سمنان)', , 9(4), pp. 156-172. doi: 10.34785/J018.2022.018
فائض, علی, طباطبایی مزدآبادی, سید محسن. بررسی تأثیر بهره‌گیری از ابزارهای فضای مجازی بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک شهر استان سمنان). , 1401; 9(4): 156-172. doi: 10.34785/J018.2022.018


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب