کریمی, علی, قاسمی, حمید, بهرامی, شهاب. (1402). طراحی الگوی تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی. , 4(2), 1-19. doi: 10.22034/sms.2023.62528
علی کریمی; حمید قاسمی; شهاب بهرامی. "طراحی الگوی تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی". , 4, 2, 1402, 1-19. doi: 10.22034/sms.2023.62528
کریمی, علی, قاسمی, حمید, بهرامی, شهاب. (1402). 'طراحی الگوی تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی', , 4(2), pp. 1-19. doi: 10.22034/sms.2023.62528
کریمی, علی, قاسمی, حمید, بهرامی, شهاب. طراحی الگوی تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی. , 1402; 4(2): 1-19. doi: 10.22034/sms.2023.62528


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب