1.

طراحی الگوی تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی

صفحه 1-19
علی کریمی؛ حمید قاسمی؛ شهاب بهرامی

2.

رابطه بین سبک‌های تصمیم‌گیری و قدرت اجتماعی مصرف‌کنندگان برندهای ورزشی تنیس روی میز (مقایسه برند داخلی و خارجی)

صفحه 20-47
وحید آقایی؛ شهرام نظری؛ رسول نوروزی سیدحسینی

3.

تأثیرپذیری حضور مجدد تماشاگران از کیفیت فیزیکی استادیوم های فوتبال با میانجی گری رضایتمندی

صفحه 47-71
میثم نوری خان یوردی؛ سعید تابش؛ میرداود حسینی

4.

تأثیر قابلیت‌های بازاریابی در ایجاد مزیت رقابتی باشگاه‌های ورزشی بدنسازی در ایام همه‌گیری کووید_ 19

صفحه 72-88
احمد محمودی؛ سحر پیرجمادی؛ کریم زهره وندیان

5.

تأثیر انگیزه های ورزشی بر ادراک رفتار هواداران با نقش میانجی کیفیت رابطه در ورزشکاران کاراته استان البرز

صفحه 89-107
منیژه کریمیان پور؛ حسین پورسلطانی زرندی؛ الهه دماوندی جغال

6.

طراحی مدل تأثیر بازاریابی چریکی بر جذب مشتریان فروشگاه های ورزشی با رویکرد شبیه سازی ﻋﺎﻣﻞﺑﻨﯿﺎن

صفحه 107-127
ناصر سیف الهی؛ سیدعلی نقوی

7.

راهبردهای بازاریابی در فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران مبتنی برمدل هفت پی

صفحه 129-147
نازنین راسخ؛ سعید جعفری؛ فرشاد امامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب