سیف الهی, ناصر, نقوی, سیدعلی. (1402). طراحی مدل تأثیر بازاریابی چریکی بر جذب مشتریان فروشگاه های ورزشی با رویکرد شبیه سازی ﻋﺎﻣﻞﺑﻨﯿﺎن. , 4(2), 107-127. doi: 10.22034/sms.2023.62827
ناصر سیف الهی; سیدعلی نقوی. "طراحی مدل تأثیر بازاریابی چریکی بر جذب مشتریان فروشگاه های ورزشی با رویکرد شبیه سازی ﻋﺎﻣﻞﺑﻨﯿﺎن". , 4, 2, 1402, 107-127. doi: 10.22034/sms.2023.62827
سیف الهی, ناصر, نقوی, سیدعلی. (1402). 'طراحی مدل تأثیر بازاریابی چریکی بر جذب مشتریان فروشگاه های ورزشی با رویکرد شبیه سازی ﻋﺎﻣﻞﺑﻨﯿﺎن', , 4(2), pp. 107-127. doi: 10.22034/sms.2023.62827
سیف الهی, ناصر, نقوی, سیدعلی. طراحی مدل تأثیر بازاریابی چریکی بر جذب مشتریان فروشگاه های ورزشی با رویکرد شبیه سازی ﻋﺎﻣﻞﺑﻨﯿﺎن. , 1402; 4(2): 107-127. doi: 10.22034/sms.2023.62827


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب