دیرین, نرگس, عسگرنژاد نوری, باقر, زارعی, قاسم, دهقانی قهنویه, عادله. (1402). تاثیر منافع اجتماعی و اطلاعاتی بر نگرش نسبت به جوامع برند آنلاین و رفتار مصرف‌کننده. , 10(2), 21-44. doi: 10.34785/J018.2023.003
نرگس دیرین; باقر عسگرنژاد نوری; قاسم زارعی; عادله دهقانی قهنویه. "تاثیر منافع اجتماعی و اطلاعاتی بر نگرش نسبت به جوامع برند آنلاین و رفتار مصرف‌کننده". , 10, 2, 1402, 21-44. doi: 10.34785/J018.2023.003
دیرین, نرگس, عسگرنژاد نوری, باقر, زارعی, قاسم, دهقانی قهنویه, عادله. (1402). 'تاثیر منافع اجتماعی و اطلاعاتی بر نگرش نسبت به جوامع برند آنلاین و رفتار مصرف‌کننده', , 10(2), pp. 21-44. doi: 10.34785/J018.2023.003
دیرین, نرگس, عسگرنژاد نوری, باقر, زارعی, قاسم, دهقانی قهنویه, عادله. تاثیر منافع اجتماعی و اطلاعاتی بر نگرش نسبت به جوامع برند آنلاین و رفتار مصرف‌کننده. , 1402; 10(2): 21-44. doi: 10.34785/J018.2023.003


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب