1.

ارائه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی مبتنی بر رفتار مشتری صنعتی (مطالعه موردی: شرکت نفت بهران)

صفحه 1-20
مهدی حبیبی؛ بهرام خیری؛ منصوره علیقلی

2.

تاثیر منافع اجتماعی و اطلاعاتی بر نگرش نسبت به جوامع برند آنلاین و رفتار مصرف‌کننده

صفحه 21-44
نرگس دیرین؛ باقر عسگرنژاد نوری؛ قاسم زارعی؛ عادله دهقانی قهنویه

3.

تحلیل رفتار خرید مصرف‌کنندگان تحت تأثیر آگاهی از پایداری در صنعت مد (مطالعه موردی: صنعت پوشاک)

صفحه 45-69
صبا امیری؛ بیژن رضایی

4.

الگوی تداوم خرید محصولات مشابه‌اصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابه‌اصل)

صفحه 70-89
محمد یونسی؛ فریز طاهری کیا؛ علیرضا روستا؛ سیاوش احمدی چهره برق

5.

شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های شعف مشتریان ورزشی: با تاکید بر ورزشکاران خبره ایران

صفحه 90-112
فرید گنجی؛ سردار محمدی؛ جف دیکسون

6.

طراحی مدل دو جنبه‌ای وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک

صفحه 113-137
محبوبه نوری نسب؛ کامران نوربخش؛ فریده حق شناس کاشانی

7.

دلبستگی و نفرت از برند، دو روی سکه در مدیریت برندها (مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه برند اپل )

صفحه 138-159
مهشید عزیزی؛ نجمه راموز؛ محمد حسن ملکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب