نوری نسب, محبوبه, نوربخش, کامران, حق شناس کاشانی, فریده. (1402). طراحی مدل دو جنبه‌ای وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک. , 10(2), 113-137. doi: 10.22034/cbsj.2023.62705
محبوبه نوری نسب; کامران نوربخش; فریده حق شناس کاشانی. "طراحی مدل دو جنبه‌ای وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک". , 10, 2, 1402, 113-137. doi: 10.22034/cbsj.2023.62705
نوری نسب, محبوبه, نوربخش, کامران, حق شناس کاشانی, فریده. (1402). 'طراحی مدل دو جنبه‌ای وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک', , 10(2), pp. 113-137. doi: 10.22034/cbsj.2023.62705
نوری نسب, محبوبه, نوربخش, کامران, حق شناس کاشانی, فریده. طراحی مدل دو جنبه‌ای وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک. , 1402; 10(2): 113-137. doi: 10.22034/cbsj.2023.62705


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب