یونسی, محمد, طاهری کیا, فریز, روستا, علیرضا, احمدی چهره برق, سیاوش. (1402). الگوی تداوم خرید محصولات مشابه‌اصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابه‌اصل). , 10(2), 70-89. doi: 10.34785/J018.2023.006
محمد یونسی; فریز طاهری کیا; علیرضا روستا; سیاوش احمدی چهره برق. "الگوی تداوم خرید محصولات مشابه‌اصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابه‌اصل)". , 10, 2, 1402, 70-89. doi: 10.34785/J018.2023.006
یونسی, محمد, طاهری کیا, فریز, روستا, علیرضا, احمدی چهره برق, سیاوش. (1402). 'الگوی تداوم خرید محصولات مشابه‌اصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابه‌اصل)', , 10(2), pp. 70-89. doi: 10.34785/J018.2023.006
یونسی, محمد, طاهری کیا, فریز, روستا, علیرضا, احمدی چهره برق, سیاوش. الگوی تداوم خرید محصولات مشابه‌اصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابه‌اصل). , 1402; 10(2): 70-89. doi: 10.34785/J018.2023.006


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب