عزیزی, مهشید, راموز, نجمه, ملکی, محمد حسن. (1402). دلبستگی و نفرت از برند، دو روی سکه در مدیریت برندها (مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه برند اپل ). , 10(2), 138-159. doi: 10.22034/cbsj.2023.62743
مهشید عزیزی; نجمه راموز; محمد حسن ملکی. "دلبستگی و نفرت از برند، دو روی سکه در مدیریت برندها (مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه برند اپل )". , 10, 2, 1402, 138-159. doi: 10.22034/cbsj.2023.62743
عزیزی, مهشید, راموز, نجمه, ملکی, محمد حسن. (1402). 'دلبستگی و نفرت از برند، دو روی سکه در مدیریت برندها (مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه برند اپل )', , 10(2), pp. 138-159. doi: 10.22034/cbsj.2023.62743
عزیزی, مهشید, راموز, نجمه, ملکی, محمد حسن. دلبستگی و نفرت از برند، دو روی سکه در مدیریت برندها (مطالعه موردی: مشتریان تلفن همراه برند اپل ). , 1402; 10(2): 138-159. doi: 10.22034/cbsj.2023.62743


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب