تعقل, مریم, پورسلطانی زرندی, حسین, شجیع, رضا. (1402). نقش بازارگرایی در رابطه بین فرهنگ نوآوری و توسعه استراتژی بازاریابى برند نایک در شهر شیراز. , 4(1), 13-29. doi: 10.22034/sms.2023.62673
مریم تعقل; حسین پورسلطانی زرندی; رضا شجیع. "نقش بازارگرایی در رابطه بین فرهنگ نوآوری و توسعه استراتژی بازاریابى برند نایک در شهر شیراز". , 4, 1, 1402, 13-29. doi: 10.22034/sms.2023.62673
تعقل, مریم, پورسلطانی زرندی, حسین, شجیع, رضا. (1402). 'نقش بازارگرایی در رابطه بین فرهنگ نوآوری و توسعه استراتژی بازاریابى برند نایک در شهر شیراز', , 4(1), pp. 13-29. doi: 10.22034/sms.2023.62673
تعقل, مریم, پورسلطانی زرندی, حسین, شجیع, رضا. نقش بازارگرایی در رابطه بین فرهنگ نوآوری و توسعه استراتژی بازاریابى برند نایک در شهر شیراز. , 1402; 4(1): 13-29. doi: 10.22034/sms.2023.62673


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب