1.

نابرابری جنسیتی در صحه گذاری ورزشی؛ شناسایی موانع حضور ورزشکاران زن ایرانی در تبلیغات ورزشی

صفحه 1-12
حسین عبدالملکی؛ بهاره خلیلی؛ فاطمه زرسینه؛ مریم صادقی؛ زهرا فتحی

2.

نقش بازارگرایی در رابطه بین فرهنگ نوآوری و توسعه استراتژی بازاریابى برند نایک در شهر شیراز

صفحه 13-29
مریم تعقل؛ حسین پورسلطانی زرندی؛ رضا شجیع

3.

اندازه گیری روایی و پایایی مقیاس کنجکاوی هواداران ورزشی

صفحه 31-43
سردار محمدی؛ خالد سلیمانی؛ جرونیمو گراسیا فرناندز

4.

استراتژی اخذ و میزبانی رویدادهای ورزشی در ایران مطالعه موردی: بازی‌های نظامیان جهان (سیزم)

صفحه 45-59
فرهاد فتحی؛ مهرداد محرم زاده؛ علی اصغر وحدتی پور؛ محمد سیوان نوری

5.

بررسی نقش تبلیغات روی لباس داوران لیگ برتر فوتبال بر آگاهی از برند در بینندگان تلویزیونی

صفحه 61-72
احسان اسداللهی؛ محسن قهرمانی؛ محمد کشتی دار

6.

تحلیل استراتژیک توسعه گردشگری‎ ورزشی فعال ایران

صفحه 73-90
ابراهیم علیدوست قهفرخی؛ مهدی دستگردی؛ نادر رنجبر؛ رحیم خسرومنش

7.

مدل کیفی برندسازی ورزشی با رویکرد فراترکیب و الگوی سیپ

صفحه 91-106
اسما فکرت؛ اکبر جابری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب