خزایی, ثریا, عارفی, محبوبه. (1402). بررسی رابطه بین چارچوب اجتماع کاوشگری با تجربه آموزشی محیط‌‌های یادگیری الکترونیکی. , 11(2), 170-148. doi: 10.22034/trj.2023.62789
ثریا خزایی; محبوبه عارفی. "بررسی رابطه بین چارچوب اجتماع کاوشگری با تجربه آموزشی محیط‌‌های یادگیری الکترونیکی". , 11, 2, 1402, 170-148. doi: 10.22034/trj.2023.62789
خزایی, ثریا, عارفی, محبوبه. (1402). 'بررسی رابطه بین چارچوب اجتماع کاوشگری با تجربه آموزشی محیط‌‌های یادگیری الکترونیکی', , 11(2), pp. 170-148. doi: 10.22034/trj.2023.62789
خزایی, ثریا, عارفی, محبوبه. بررسی رابطه بین چارچوب اجتماع کاوشگری با تجربه آموزشی محیط‌‌های یادگیری الکترونیکی. , 1402; 11(2): 170-148. doi: 10.22034/trj.2023.62789


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب