1.

شناسایی شاخص‌‎های فناوری آموزشی مبتنی بر الگوی براون با رویکرد تحلیل مضمون (مطالعه موردی: کتاب کار و فناوری پایه هفتم)

صفحه 26-1
طاهره خانجانی؛ حسن رستگارپور؛ هادی کرامتی

2.

آسیب‌شناسی ارزشیابی تکوینی در نظام یادگیری الکترونیکی ایران: واکاوی پدیدارشناسانه دیدگاه‌های اساتید

صفحه 52-27
حامد عباسی کسانی؛ غلامرضا شمس مورکانی؛ فرهاد سراجی؛ مرتضی رضایی زاده

3.

شناسایی بدرفتاری‌های کلاسی دانش‌آموزان و راهبردهای هیجانی معلمان در برابر آن‌ها: یک پژوهش کیفی

صفحه 77-53
مجید یوسفی افراشته؛ فاطمه میرزایی

4.

بررسی و ارزیابی دانش عملی معلمان زن هنرستان‌های فنی حرفه‌ای شهر الیگودرز: مطالعه ترکیبی

صفحه 99-78
خلیل غفاری؛ بهمن یاسبلاغی شراهی؛ ناهید طالبی

5.

سنجش اثربخشی آموزش به روش معکوس بر عملکرد تحصیلی و انگیزش یادگیرندگان

صفحه 122-100
طالب زندی؛ فرزانه پاشایی؛ سحر قاضی

6.

محیط یادگیری ترکیبی: اثربخشی استفاده همزمان از آزمایش‌های واقعی و مجازی بر مهارت استدلال علمی دانش‌آموزان

صفحه 147-123
مجتبی جهانی فر؛ امیر مثنوی

7.

بررسی رابطه بین چارچوب اجتماع کاوشگری با تجربه آموزشی محیط‌‌های یادگیری الکترونیکی

صفحه 170-148
ثریا خزایی؛ محبوبه عارفی

8.

واکاوی مؤلفه‌های رهبری برنامه درسی در مدارس ایران

صفحه 193-171
ناهید فضلی؛ علی خلخالی؛ نادر نادری؛ جواد سلیمانپور

9.

نقش تمرکز بر آموزش و بهینه‏سازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجی‏گری رضایت تحصیلی

صفحه 214-194
محسن حاجی تبار فیروزجایی؛ امید آزاد؛ الهام اکبری

10.

چالش‌های آموزش حضوری در دوران پس از کرونا از دیدگاه دبیران

صفحه 215-233
حسین پاک نژاد؛ بهمن اسماعیلی؛ محمد نریمانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب