تهمتن, حمیدرضا, کهندل, مهدی, نوربخش, مهوش, بهاری, محی الدین. (1402). تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ابعاد رفتاری ارزش ویژه برند سبز محصولات ورزشی. , 4(3), 37-52. doi: 10.22034/sms.2023.62832
حمیدرضا تهمتن; مهدی کهندل; مهوش نوربخش; محی الدین بهاری. "تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ابعاد رفتاری ارزش ویژه برند سبز محصولات ورزشی". , 4, 3, 1402, 37-52. doi: 10.22034/sms.2023.62832
تهمتن, حمیدرضا, کهندل, مهدی, نوربخش, مهوش, بهاری, محی الدین. (1402). 'تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ابعاد رفتاری ارزش ویژه برند سبز محصولات ورزشی', , 4(3), pp. 37-52. doi: 10.22034/sms.2023.62832
تهمتن, حمیدرضا, کهندل, مهدی, نوربخش, مهوش, بهاری, محی الدین. تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ابعاد رفتاری ارزش ویژه برند سبز محصولات ورزشی. , 1402; 4(3): 37-52. doi: 10.22034/sms.2023.62832


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب