1.

عوامل موثر بر مشارکت در رویدادهای ورزشی آفلاین سومو، پتانک و او-اسپرت در پاندمی ویروس کرونا

صفحه 1-17
بهزاد سهیلی؛ جاسم منوچهری

2.

بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه جهت گیری بازاریابی پایدار مدیران باشگاه-های ورزشی شهر مشهد

صفحه 18-36
رامین ایرجی نقندر

3.

تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ابعاد رفتاری ارزش ویژه برند سبز محصولات ورزشی

صفحه 37-52
حمیدرضا تهمتن؛ مهدی کهندل؛ مهوش نوربخش؛ محی الدین بهاری

4.

ساخت و اعتبارسنجی ابزار ارزیابی آمیختۀ بازاریابی اجتماعی ورزش مدارس بر مبنای مدل موریس و کلارکسون

صفحه 53-74
محمدرضا امیرآبادی زاده؛ سیده عذرا میرکاظمی؛ جعفر خوشبختی

5.

اولویت بندی پیامدهای تداعی قدیمی بودن برندهای ورزشی

صفحه 75-89
شعیب جلیلیان؛ بهرام یوسفی

6.

مدل پارادایمی تعاملات تماشاگران ورزشی در رویدادهای ورزشی با استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

صفحه 90-107
وجیهه جوانی؛ مسعود انصاری؛ فاطمه عبدوی

7.

بررسی تاثیر مدیریت ارتباط بامشتری الکترونیک بر قابلیت‌های‌ نوآوری اماکن ورزشی: نقش تعدیل-گری کوید-19

صفحه 108-128
سجاد پاشایی؛ حامد گل محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب