جلیلیان, شعیب, یوسفی, بهرام. (1402). اولویت بندی پیامدهای تداعی قدیمی بودن برندهای ورزشی. , 4(3), 75-89. doi: 10.22034/sms.2023.63002
شعیب جلیلیان; بهرام یوسفی. "اولویت بندی پیامدهای تداعی قدیمی بودن برندهای ورزشی". , 4, 3, 1402, 75-89. doi: 10.22034/sms.2023.63002
جلیلیان, شعیب, یوسفی, بهرام. (1402). 'اولویت بندی پیامدهای تداعی قدیمی بودن برندهای ورزشی', , 4(3), pp. 75-89. doi: 10.22034/sms.2023.63002
جلیلیان, شعیب, یوسفی, بهرام. اولویت بندی پیامدهای تداعی قدیمی بودن برندهای ورزشی. , 1402; 4(3): 75-89. doi: 10.22034/sms.2023.63002


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب