محسن, افشین, جمشیدی, داریوش, روستا, علیرضا. (1402). ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده. , 10(4), 160-179. doi: 10.22034/cbsj.2023.62913
افشین محسن; داریوش جمشیدی; علیرضا روستا. "ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده". , 10, 4, 1402, 160-179. doi: 10.22034/cbsj.2023.62913
محسن, افشین, جمشیدی, داریوش, روستا, علیرضا. (1402). 'ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده', , 10(4), pp. 160-179. doi: 10.22034/cbsj.2023.62913
محسن, افشین, جمشیدی, داریوش, روستا, علیرضا. ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده. , 1402; 10(4): 160-179. doi: 10.22034/cbsj.2023.62913


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب