1.

طراحی الگوی ترکیب بهینه کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با محوریت افزایش بهره وری بنگاه و بهبود تجربه مشتری (مطالعه موردی: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه)

صفحه 1-26
پیمان اسکندری؛ هما درودی؛ فیروزه حاجی علی اکبری

2.

بررسی تصویر ذهنی فردی و بینا‌فردی نوجوانان درمورد مصرف شیر: رویکرد هویت‌یابی و جمع‌های همتایان

صفحه 27-49
آزاده کاظمی نیا؛ محبوبه قادری

3.

نقش هیجان بر تجربه خرید زنان با بررسی انگیزه خرید با همراه؛ مطالعه‌ای کیفی

صفحه 50-67
مژگان رجبی؛ محمدعلی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده

4.

مشاهده‌ای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان

صفحه 68-93
میثم شیرخدایی؛ بهاره عابدین؛ امیر حسین زاده آهنگر

5.

تأثیر تبعیض درک‌شده بر قصد شکایت مشتریان با نقش میانجی عصبانیت مشتری و نقش تعدیل‌گر قدرت واکنش مشتریان

صفحه 94-114
ناصر صنوبر؛ یونس جبارزاده؛ زهرا رنجبر ارشتناب

6.

تأثیر انگیزه‌های مذهبی، انسانی و مالی بر قصد مشارکت خیرخواهانه، قصد خرید و نگرش به فروشگاه

صفحه 115-135
حسین وظیفه دوست؛ امین موجودی؛ سعید جلالیان

7.

طراحی مدل وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی)

صفحه 136-159
محمد زاهدی پور؛ اصغر مشبکی؛ بهناز خدایاری؛ فریدون رهنمای رودپشتی

8.

ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده

صفحه 160-179
افشین محسن؛ داریوش جمشیدی؛ علیرضا روستا

9.

ارائه مدل رفتار مصرف پایدار با استفاده از نظریه تلنگر

صفحه 180-205
نازنین حکیمی فر؛ منیژه حقیقی نسب؛ محمدرضا رستمی

10.

علایم روانشناختی و عاطفی در انواع جهت گیری های سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار تهران؛ مطالعه ای بر اساس تئوری پومپین

صفحه 206-219
یوسف حسینی؛ بابک جمشیدی نوید؛ فرشید خیراللهی؛ مراد رسولی آزاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب