صنوبر, ناصر, جبارزاده, یونس, رنجبر ارشتناب, زهرا. (1402). تأثیر تبعیض درک‌شده بر قصد شکایت مشتریان با نقش میانجی عصبانیت مشتری و نقش تعدیل‌گر قدرت واکنش مشتریان. , 10(4), 94-114. doi: 10.22034/cbsj.2023.62915
ناصر صنوبر; یونس جبارزاده; زهرا رنجبر ارشتناب. "تأثیر تبعیض درک‌شده بر قصد شکایت مشتریان با نقش میانجی عصبانیت مشتری و نقش تعدیل‌گر قدرت واکنش مشتریان". , 10, 4, 1402, 94-114. doi: 10.22034/cbsj.2023.62915
صنوبر, ناصر, جبارزاده, یونس, رنجبر ارشتناب, زهرا. (1402). 'تأثیر تبعیض درک‌شده بر قصد شکایت مشتریان با نقش میانجی عصبانیت مشتری و نقش تعدیل‌گر قدرت واکنش مشتریان', , 10(4), pp. 94-114. doi: 10.22034/cbsj.2023.62915
صنوبر, ناصر, جبارزاده, یونس, رنجبر ارشتناب, زهرا. تأثیر تبعیض درک‌شده بر قصد شکایت مشتریان با نقش میانجی عصبانیت مشتری و نقش تعدیل‌گر قدرت واکنش مشتریان. , 1402; 10(4): 94-114. doi: 10.22034/cbsj.2023.62915


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب