صفریان, شیوا, نسیمی, محمد علی, رحمتی, مریم. (1403). ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد. , 5(1), -. doi: 10.22034/sms.2023.139886.1258
شیوا صفریان; محمد علی نسیمی; مریم رحمتی. "ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد". , 5, 1, 1403, -. doi: 10.22034/sms.2023.139886.1258
صفریان, شیوا, نسیمی, محمد علی, رحمتی, مریم. (1403). 'ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد', , 5(1), pp. -. doi: 10.22034/sms.2023.139886.1258
صفریان, شیوا, نسیمی, محمد علی, رحمتی, مریم. ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد. , 1403; 5(1): -. doi: 10.22034/sms.2023.139886.1258


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب