1.

نقد کتاب

سخن سردبیر

2.

تعیین استراتژی توسعه بازار صنعت زیورآلات ورزشی در ایران

صفحه 1-18
سارا کشکر؛ غلامعلی کارگر؛ مهیا شعبانی

3.

پرورش هم‌نوآوری از طریق هم‌آفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاه‌های ورزشی: نقش تعدیل‌کننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان

صفحه 19-34
فلاح حسن سفیح؛ محسن بهنام؛ رقیه سرلاب

4.

تحلیل و رابطه روش‌های تأمین‌مالی با عملکرد استراتژیک باشگاه‌های فوتبال عراق

صفحه 35-52
جواد مرادی چالشتری؛ علی حسین ظاهر محسن

5.

نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی

صفحه 53-68
سردار محمدی؛ ناصر سروش؛ الهه دانش راد؛ لیلا نظری؛ طاهره محسنی سرشت

6.

پیش‌بینی ماندگاری مشتریان باشگاه‌های ورزشی با استفاده از الگوریتم نزدیکترین همسایه

صفحه 69-86
جواد شهلایی باقری

7.

هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT)

صفحه 87-100
محمد عباس زاده؛ سجاد پاشایی؛ حاجی دوران؛ حامد گل محمدی

8.

ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد

صفحه 101-121
شیوا صفریان؛ محمد علی نسیمی؛ مریم رحمتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب