زارع, زهرا, رسولی, مهدی, سلطانی, حسن. (1402). نقش بحران کرونا بر تغییر شیوه های بازاریابی در سازمان های ورزشی. , 4(4), 86-100. doi: 10.22034/sms.2024.140606.1295
زهرا زارع; مهدی رسولی; حسن سلطانی. "نقش بحران کرونا بر تغییر شیوه های بازاریابی در سازمان های ورزشی". , 4, 4, 1402, 86-100. doi: 10.22034/sms.2024.140606.1295
زارع, زهرا, رسولی, مهدی, سلطانی, حسن. (1402). 'نقش بحران کرونا بر تغییر شیوه های بازاریابی در سازمان های ورزشی', , 4(4), pp. 86-100. doi: 10.22034/sms.2024.140606.1295
زارع, زهرا, رسولی, مهدی, سلطانی, حسن. نقش بحران کرونا بر تغییر شیوه های بازاریابی در سازمان های ورزشی. , 1402; 4(4): 86-100. doi: 10.22034/sms.2024.140606.1295


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب