1.

عملکرد پایدار کسب و کار ورزشی: نقش هوش فناوری و میانجی‌های چابکی سازمانی و قابلیت‌های چابکی مشتری

صفحه 1-18
صادق فتاحی میلاسی؛ نوشین بنار؛ علی نظریان

2.

تأثیر رضایت‌مندی بر قصد خرید الکترونیکی مشتریان با تاکید بر نقش میانجی‌گری وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه‌های ورزشی الکترونیک)

صفحه 19-38
عباس نقی زاده باقی؛ فاطمه عیسی زاده دابانلو؛ حسین کردلو؛ مهدی نقی زاده باقی

3.

اثر کارآفرینی دیجیتال بر توسعه آمیخته بازاریابی باشگاه‌ها‌ی حرفه‌ای ورزش در شهرهای جنوبی و مرکزی عراق

صفحه 39-56
فروغ محمدی؛ انور سالم حسن

4.

ارائه راهکارهای توسعه فرهنگ ورزش همگانی با رویکرد بازاریابی اجتماعی

صفحه 57-85
اسماعیل ویسیا؛ مریم کریمی؛ امین خطیبی

5.

نقش بحران کرونا بر تغییر شیوه های بازاریابی در سازمان های ورزشی

صفحه 86-100
زهرا زارع؛ مهدی رسولی؛ حسن سلطانی

6.

مدل ساختاری رابطه بازاریابی درونی و مشتری‌گرایی با نقش میانجی انگیزه کاری کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های غرب کشور

صفحه 101-118
پروانه نویدآرا؛ محبوبه روزبهانی؛ محمد سیاوشی

7.

شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش استان البرز

صفحه 119-139
الهام سعیدی؛ اسفندیار موسوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب