1.

کاربرد نرم افزارهای آماری در مطالعات کمی بازاریابی ورزشی

صفحه 29-1
حسین پورسلطانی زرندی

2.

نقش ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافه‌ها و فروشگاه‌های ورزشی

صفحه 57-30
سعید فرهادی سوادرودباری؛ جبار سیف‌پناهی شعبانی؛ مصطفی جعفری؛ تکتم سالاری

3.

تحلیل محتوا روش‌های پژوهش آمیخته در نشریات مدیریت ورزشی با تاکید بر بازاریابی

صفحه 79-58
فرید گنجی؛ سردار محمدی

4.

طراحی مدل جذب و مشارکت مردم به گردشگری ورزشی (عوامل، چالش ها و راهبردها)

صفحه 113-80
مهرعلی همتی نژاد؛ حسین براخاص؛ علی صفاتیان؛ لیلا شهبازپور

5.

تحلیل کتاب‌سنجی روند جهانی پژوهش های بازاریابی ورزشی

صفحه 143-114
مصطفی اسماعیلی مهیاری؛ حمیدرضا ایرانی؛ وحید نورمندی پور

6.

تاثیر محرک های بازاریابی سبز بر عملکرد اماکن ورزشی با میانجی گری مسئولیت اجتماعی

صفحه 171-144
فاطمه رضائی؛ حبیب هنری؛ فرزاد غفوری؛ توحید آقایی

7.

تأثیرگذاری رویدادهای ورزشی بین‌المللی بر برند شهری (مورد مطالعه: شهرستان بجنورد)

صفحه 195-172
احمد نظری ترشیزی؛ مهدی طالب پور؛ رضا حیدری؛ فائزه سعدآبادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب