| تعداد نشریات | 31 |
| تعداد شمارهها | 380 |
| تعداد مقالات | 3,716 |
| تعداد مشاهده مقاله | 4,800,286 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 5,321,514 |
| 1. | تجربیات بینالمللی در زمینه ارزشیابی کیفیت برنامه درسی تربیت معلم | |
| صفحه 19-1 | ||
| داود میرزایی؛ یحیی معروفی | ||
| 2. | تأثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی با نقش میانجی خودکارآمدی اجتماعی | |
| صفحه 48-20 | ||
| حسین حمزوی؛ عبدالواسع خادمی؛ عاطفه محبی | ||
| 3. | بررسی رابطه بین مؤلفههای توانمندسازی با سرمایه فکری مدیران آموزش و پرورش | |
| صفحه 75-49 | ||
| مریم افراطی؛ مریم تقوایی یزدی | ||
| 4. | ارزیابی مسئولیتهای دانشگاه و دلالتهای تربیتی آن در اندیشة دریدا | |
| صفحه 95-76 | ||
| بیان کریمی | ||
| 5. | شناسایی مهارت های مورد نیاز اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان | |
| صفحه 96-76 | ||
| مرضیه قاسمی راد؛ عباس عباس پور؛ حمید رحیمیان؛ حسین عبداللهی؛ مرتضی طاهری | ||
| 6. | پیشایندهای دانشگاه ناب در آموزش عالی ایران | |
| صفحه 141-123 | ||
| فاطمه رستمی؛ مریم سادات قریشی خوراسگانی؛ گلنار مهران | ||