1.

تجربیات بین‌المللی در زمینه ارزشیابی کیفیت برنامه درسی تربیت معلم

صفحه 19-1
داود میرزایی؛ یحیی معروفی

2.

تأثیر سبک رهبری اصیل بر عملکرد شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی با نقش میانجی خودکارآمدی اجتماعی

صفحه 48-20
حسین حمزوی؛ عبدالواسع خادمی؛ عاطفه محبی

3.

بررسی رابطه بین مؤلفه‌های توانمندسازی با سرمایه فکری مدیران آموزش و پرورش

صفحه 75-49
مریم افراطی؛ مریم تقوایی یزدی

4.

ارزیابی مسئولیت‌های دانشگاه و دلالت‌های تربیتی آن در اندیشة دریدا

صفحه 95-76
بیان کریمی

5.

شناسایی مهارت های مورد نیاز اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در راستای توانمندسازی آنان

صفحه 96-76
مرضیه قاسمی راد؛ عباس عباس پور؛ حمید رحیمیان؛ حسین عبداللهی؛ مرتضی طاهری

6.

پیشایندهای دانشگاه ناب در آموزش عالی ایران

صفحه 141-123
فاطمه رستمی؛ مریم سادات قریشی خوراسگانی؛ گلنار مهران


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب