1.

بررسی تأثیر بازاریابی معنوی و جهتگیری کارآفرینی بر مزیت ‌رقابتی پایدار با میانجی‌گری قابلیت بازاریابی در مجموعه‌های ورزشی استان تهران

صفحه 1-21
سکینه لطفی فرد شکرلو؛ سید محمد کاشف؛ میثم نوری خان یوردی؛ میرحسن سیدعامری

2.

تجزیه‌وتحلیل رفتار مصرف‌کننده در باشگاه‌های بدن‌سازی بر اساس 7p آمیخته بازاریابی

صفحه 22-38
محمد علی سیاه سرانی کجوری

3.

تبیین عوامل موثر در طراحی اپلیکیشن‌های سلامتی و تناسب اندام با تأکید بر نیازمندی‌های کاربران ورزشی

صفحه 39-57
احمد محمودی؛ علی ابوالحسینی؛ رضا امین زاده

4.

ارزش اقتصادی مشارکت در ورزش با برآوردگرهای مختلف برای رضایت از زندگی مردم ارومیه

صفحه 58-76
مهدی احمدی اصلی؛ رقیه سرلاب؛ سید محمد کاشف

5.

تدوین الگوی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد محصولات ورزشی و ارتباط اجتماعی پایدار

صفحه 77-95
علی کریمی؛ علی احمدی

6.

ارایه مدل سبک زندگی فعال جامعه ایرانی با رویکرد اقتصادی و بازرگانی ورزشی: سهم در تولید ناخالص ملی

صفحه 96-116
حمید نیکو آبادی؛ رسول نظری؛ مهدی سلیمی

7.

آزمون مدل عوامل اثرگذار بر رفتارهای حمایتی هواداران از برند باشگاه پرسپولیس

صفحه 117-135
شاهو زمانی؛ شیرین زردشتیان؛ آناهیتا ملک


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب