1.

بررسی عوامل استرس‌زا درک شده‌ توسط معلمان در مدرسه: یک مطالعه پدیدارشناسی

صفحه 1-27
انور دست باز؛ حامد رضایی؛ علی عظیمی

2.

شیوع بی‌مدنی تحصیلی در دانشجویان: نقش سبک‌های مدیریت کلاس، خودمحق‌بینی و بلندپروازی

صفحه 28-48
عبدالناصر جوان مجرد؛ سعید آریاپوران

3.

باورهای معلمان درباره دانش‌آموزان سرآمد و فعالیت‌های آموزشی مناسب برای آنها: یک پژوهش کیفی

صفحه 49-75
سعید صفدری؛ محمد غفاری مجلج

4.

واکاوی تاریخی جریان ها و گروه های فکری رشته مطالعات برنامه درسی در ایران

صفحه 57-77
علیرضا امیری؛ علی حسینی خواه؛ عفت عباسی؛ ناصر شیربگی

5.

بررسی استراتژی‌های موثر آموزش بازاریابی در جذب دانش آموزان در مدارس غیر انتفاعی

صفحه 79-105
محمد ایدی؛ سعید بازدار؛ هانیه وحیدزاده

6.

اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر استدلال ریاضی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه اول

صفحه 107-130
زهرا علی زاده؛ شهرام واحدی؛ رحیم بدری گرگری؛ داود طهماسب زاده شیخلار

7.

تبیین مؤلفه‌های ارزیابی اجرای اثربخش نوآوری در آموزش(یک مطالعۀ کیفی)

صفحه 131-160
سیما سالاروندیان؛ یحیی معروفی؛ محمد رضا یوسف زاده

8.

طراحی آموزشی مبتنی بر اجتماع یادگیری زبان و تاثیر آن بر یادگیری خود‌راهبر، انگیزش تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان

صفحه 161-184
مجتبی رضایی راد؛ فاطمه جعفرخانی؛ حمید رضا مقامی؛ محبوبه جباری؛ دریا مغیثی

9.

تاثیر عناصر بازیوارسازی رقابت و مشارکت بر یادگیری و انگیزه درس ریاضی پایه چهارم

صفحه 185-213
مهران محمدی؛ نسرین محمدحسنی؛ زهره خوش نشین

10.

تجربۀ مدیران مدارس ابتدایی از کار با معلّمان جدید‌الاستخدام فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان: مطالعه پدیدارشناسانه

صفحه 214-242
مریم شفیعی سروستانی؛ مهدی محمدی؛ یوسف امیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب