1.

نگاشت شبکه ادراکی برند ایرانسل با استفاده از نقشه مفهومی برند

صفحه 1-20
زهره دهدشتی شاهرخ؛ مهدی بشیرپور؛ سید محمدرضا موسوی

2.

شناسایی رفتارهای تنش‌زای مصرف‌کنندگان با استفاده از روش فراترکیب

صفحه 21-53
سید محمد رضا موحد؛ قاسم زارعی؛ محمد باشکوه؛ ناصر سیف اللهی

3.

ارائه مدل مفهومی ارزیابی اثرگذاری تبلیغات شخصی بر ارزش ویژه برند

صفحه 54-68
سپیده نصیری؛ دنیا رحمانی؛ ستاره حیدری

4.

تجربۀ زیستۀ زن ایرانی در مواجهه با پدیده دست‌فروشی

صفحه 69-94
مهدی خادمی گراشی؛ حمیدرضا اکبری

5.

نقش بازی پردازی بر قصد خرید برخط مشتریان هراتی در شرایط کرونا: یک مطالعه بین المللی

صفحه 95-110
محمد جواد تقی پوریان؛ الهام فاضلی ویسری؛ نرگس هاشمی

6.

تجربه زیسته مشتریان از کانال های جستجوی محصول و انگیزه های خرید آنلاین

صفحه 111-133
معصومه فردی؛ سید حمید خدادادحسینی؛ بیت اله اکبری مقدم

7.

طراحی و تبیین مدل اثرگذاری لذت های پنهانی در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی (رویکرد آمیخته)

صفحه 134-158
احسان عمادی؛ حسن قربانی دینانی؛ سعید لندران اصفهانی

8.

بررسی اثر کیفیت اطلاعات درک شده و ریسک درک‌شده بر قصد خرید واحدهای ساختمانی مسکونی با در نظر گرفتن نقش واسط تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در رسانه های اجتماعی

صفحه 159-179
علیرضا حدادیان؛ محمد حسن بیلندی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب