| تعداد نشریات | 31 |
| تعداد شمارهها | 393 |
| تعداد مقالات | 3,800 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,309,590 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 5,536,220 |
| 1. | یادگیری به مثابه تجربه: بازاندیشی در برنامهدرسی اوان کودکی با راهبرد فلسفه باوهاوس | |
| صفحه 1-33 | ||
| مهدی عبدالملکی؛ ناصر کلینی ممقانی | ||
| 2. | یادگیری هوش مصنوعی و سواد دیجیتال: راهکاری نوین برای تقویت رفتار کارآفرینانه دانشجویان با نقش میانجی خودکارآمدی کارآفرینی | |
| صفحه 34-60 | ||
| انور حاجی زاده؛ محمد حسنی؛ ناصر شیربگی | ||
| 3. | تدوین مدل علی سبک تدریس و باورهای معرفت شناختی معلمان بر اساس تفکر انتقادی با میانجیگری سازمان شخصیت | |
| صفحه 61-83 | ||
| حسن غریبی؛ پیمان نادری؛ آرام نادریان | ||
| 4. | مدل یاددهی- یادگیری در آموزش مجازی دوره ابتدایی: یک پژوهش ترکیبی | |
| صفحه 84-117 | ||
| حسین اسکندری؛ هادی عباسی؛ حمیدرضا مقامی | ||
| 5. | بررسی میزان کاربست رویکرد آزاداندیشانه در تدریس توسط معلمان پایه چهارم و پنجم دوره ابتدایی شهر اصفهان | |
| فاطمه شفیعی؛ احمدرضا نصر اصفهانی؛ فریدون شریفیان | ||
| 6. | آزمون روابط ساختاری بین ساختارهای هدف در کلاس مجازی با خودکارآمدی اجتماعی و کمالگرایی دردانشآموزان | |
| اکبر جدیدی محمدابادی | ||
| 7. | شناسایی و رتبه بندی متغیرهای موثر توسعه ارزشیابی کارگاه های آموزشی کاربردی برای کارکنان بانک | |
| ندا خسروی؛ سیدمحسن طباطبائی مزدآبادی | ||