1.

تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران)

دوره 5، شماره 1، بهار و تابستان 1397، صفحه 61-79
ملیکا سادات شیرازی؛ مصطفی قاضی زاده

2.

تصویر ذهنی کودکان از منظر خیابان‌های شهری

دوره 6، شماره 24، پاییز و زمستان 1396، صفحه 27-40
علی اسدپور؛ پریا برزگر؛ نیلوفر کشاورزی

3.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده

دوره 5، شماره 2، پاییز و زمستان 1397، صفحه 83-110
حامد بزرگ خو؛ مسعود کیماسی؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ محمدصالح ترکستانی

4.

معیارهای موثر بر شکل گیری تصویر ذهنی زنان از فضای شهری مطلوب (مطالعه موردی: شهر تهران)

دوره 7، شماره 28، پاییز 1397، صفحه 3-16
آذین حاجی احمدی همدانی؛ حمید ماجدی؛ لعلا جهانشاهلو


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.