1.

نقش میانجی ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی و اعتیاد به فضای مجازی در رابطه بین خودشناسی و اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم

صفحه 21-1
سکینه نصیری؛ یداله قاسمی پور؛ سعید آریاپوران

2.

شناسایی راهبردهای آموزش دروس مهارتی و کارگاهی در دوره همه‌گیری کووید-19

صفحه 38-22
هادی براتی؛ محمد خوب چهره

3.

نقش سواد برنامه‌ریزی درسی در عملکرد شغلی معلمان با میانجی‌گری جهت‌گیری تدریس

صفحه 60-39
سحر تقی پور؛ ابراهیم صالحی عمران؛ میمنت عابدینی بلترک

4.

شناسایی مؤلفه‌های توسعه فرهنگ پژوهش در مدارس ابتدایی

صفحه 87-61
پروین رزمجوئی؛ رضا زارعی؛ نادر شهامت؛ مسلم صالحی

5.

فراتحلیلی بر پژوهش‌های آموزش چندفرهنگی، آموزش شهروندی، تربیت اخلاقی، تربیت سیاسی و تربیت دینی در ایران

صفحه 111-88
شیرکوه محمدی

6.

تجارب زیسته معلمان از تدریس در کلاس‌های چندپایه

صفحه 143-112
تقی زوار؛ صیاد عبدالهی اصل؛ پروین بهاری؛ واقف دلخوش

7.

مدل کیفی و داده بنیاد از توسعه استعداد آموزگاران (مطالعه موردی: معلمان دوره ابتدایی شهر اردبیل)

صفحه 169-144
حسن باشکوه اجیرلو؛ عادل زاهد بابلان؛ تقی اکبری؛ علی خالق خواه

8.

اثربخشی یادگیری مبتنی بر پروژه بر هیجانات تحصیلی دانشجویان فیزیک

صفحه 192-170
حسین واحدی؛ ناصر کریمی

9.

واکاوی نقش تکنیک اطناب‌گویی و رمزگردانی در بهبود مهارت گفتاری دانش‌آموزان

صفحه 217-193
سارینا فریادی؛ مالک پناهی

10.

استخراج رهنمودها و معیارهای تخصصی در طراحی و تولید ابزار و تجهیزات آموزشی جهت یادگیری

صفحه 243-218
حجت دهقان زاده؛ اسماعیل عظیمی؛ محمود مهرمحمدی

11.

واکاوی تجارب زیسته والدین از تدریس در فضای مجازی (مطالعه پدیدارشناسی)

صفحه 276-244
سید جمال بارخدا؛ پردیس کرمی

12.

الگوی مشارکت والدین در فرایند آموزش مجازی مدراس ابتدایی: مطالعه کیفی در دوران همه‌گیری کووید-19

صفحه 305-277
اکرم جعفر زاده؛ مرتضی طاهری؛ محمود ابوالقاسمی؛ عباس عباس‌پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب