1.

طراحی و اعتبار سنجی الگوی آموزش خواندن در فضای مجازی مبتنی بر تعامل معلم-دانش‌آموز و والد-کودک برای دوره ابتدایی

صفحه 32-1
ناهید سلیمانی شبیلو؛ ابوالفضل فرید؛ جواد مصرآبادی؛ رامین حبیبی کلیبر

2.

گونه‌های مراکز آموزشی در ایران و شیوه‌های تدریس در آن‌ها: از سدۀ سوم تا هفتم هجری

صفحه 57-33
سید برهان تفسیری؛ فرزاد پارسا

3.

اثربخشی درمان‌های تنظیم هیجان و چشم‌انداز زمان بر افسردگی و نشخوار فکری مشترک دانش‌آموزان نوجوان در دوره کوید-19

صفحه 81-58
وحید اسمعیلی؛ سعید آریاپوران؛ حسن امیری

4.

طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی دوره ابتدایی با تأکید بر هوش هیجانی

صفحه 117-82
غلامرضا شاکری؛ عفت عباسی؛ مسعود گرامی پور

5.

بررسی نقش واسطه‌ای عزت‌نفس در رابطه بین بهزیستی روان‌شناختی با خودکارآمدی و امید تحصیلی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم

صفحه 142-118
جمال حاجی؛ علی خالق خواه؛ مژگان محمدی مهر؛ گلاویژ وفایی فر

6.

بررسی محتوای کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی بر اساس جایگاه امید و مؤلفه‌های آن؛ مطالعه‌ای از نوع تحلیل محتوا

صفحه 160-143
ابوالقاسم یعقوبی؛ مهران فرهادی؛ سیداسماعیل قیصری

7.

شناسایی مؤلفه‌های محیط یادگیری مبتنی بر فناوری سیار به‌منظور اجرای کلاس معکوس اثربخش: یک مطالعه سنتزپژوهی

صفحه 181-161
رحیم مرادی؛ ملیحه مرجانی

8.

شناسایی چارچوب تدریس‌پژوهی در راستای بهبود اجرای برنامه‌های درسی در دوره ابتدایی

صفحه 211-182
رضا معصومی نژاد؛ قهرمان مددلو؛ زهرا بابائی؛ یاسمن معصومی نژاد؛ عطیه لامعی

9.

ارتقای مهارت‌های خواندن در کودکان مدارس عشایری با ایجاد یک محیط مطالعه فراگیر: یک پژوهش اقدام پژوهی

صفحه 237-212
فاروق خاکزاد؛ جمال رزی

10.

اثر بخشی آموزش خودمراقبتی در فضای مجازی به دانش‌آموزان بر ابعاد سلامتی (روانی، اجتماعی و جسمانی) و رضایت‌مندی از زندگی شخصی

صفحه 257-238
رشید احمدی فر؛ صباح عبدی

11.

ارتقاء خلاقیت دانش‌آموزان پایه نهم در درس کار و فنّاوری با تریز: مطالعه‌ای با روش اقدام پژوهی

صفحه 275-258
حمید یزدانی؛ آرزو غفوری

12.

بررسی تاثیر آموزش ریاضیات با رویکرد تدریس مبتنی بر متغیرهای شادکامی و اضطراب در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی

صفحه 292-276
زهرا اخوی ثمرین؛ پرویز پرزور؛ زهرا خادمی استانه؛ پویا اصغرزاده صادق


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب