تعداد نشریات | 31 |
تعداد شمارهها | 309 |
تعداد مقالات | 3,026 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,668,927 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 4,629,259 |
1. | A Model Representation with Grounded Theory approach for Nature Schools Development in Iran | |
دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 123-103 | ||
farzaneh soleimani؛ Nader Soleimani؛ akhtar Jamali؛ Reza Shabannejad Khas | ||
2. | Designing a Model for Career Path Adaptability of Teachers: A Qualitative Study | |
دوره 10، شماره 3، اسفند 2022، صفحه 160-184 | ||
Amirhasan Koohi؛ Nader Soleimani؛ Hamid Shafizadeh | ||
3. | Designing a Model to Organizational Indifference for Secondary school teachers in Tehran | |
دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 267-244 | ||
معصومه منصوریکیا؛ حمید شفیعزاده؛ نادر سلیمانی | ||
4. | Design of process model for developing educational leader’s skills: a Qualitative Research | |
دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 508-484 | ||
حامد رنجبر؛ نادر سلیمانی؛ حمید شفیعزاده | ||
5. | Factors Affecting the Professional Development of School Managers at 1404 Horizons | |
دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 241-210 | ||
Karam Isfahani؛ Nader Solimani؛ Haydar Torani؛ Parviz Sabahi | ||